سرخط خبرها

گل پرسپولیس به هوادار آفساید بود| فکری نشست را تحریم کرد

  • کد خبر: ۱۹۹۲۵۱
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
گل پرسپولیس به هوادار آفساید بود| فکری نشست را تحریم کرد
کارشناسان داوری تاکید کردند که گل پرسپولیس به هوادار در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. این گل باعث شد تا فکری نشست خبری را تحریم کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس در شرایطی توانست هوادار را در یک بازی خانگی شکست دهد که به زعم اغلب کارشناسان داوری گل این تیم مقابل هوادار در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

درباره صحنه‌ای که منجر به گلزنی پرسپولیس شد، کارشناسان داوری چنین گفته‌اند:


محمدرضا ابوالفضلی: در این صحنه ممکن است این ذهنیت بوجود بیاد که مدافع با فاصله، نزدیک شده و آگاهانه به توپ ضربه زده، اما نکته بسیار مهم اینست، علی‌رغم اینکه هم مهاجم و هم مدافع بر سر  تصاحب و دفعِ توپ جدال میکنند، توپ بصورت کاملا تصادفی به مهاجمی از پرسپولیس که در وضعیت آفساید قرار داشته، میرسد، لذا این گل آفساید بوده و مردود می‌باشد.

 مهدی عالیقدر: از آنجا که مدافع و مهاجم هر دو جدال بر سر توپ دارند و توپ به مهاجمی که در موقعیت آ، ساید قرار دارد، می‌رسد، گل مردود است.

 ابراهیم میرزابیگی: به نظر می‌رسد مهدی ترابی در آفساید قرار داشت.

 تورج حق‌وردی: مهدی ترابی در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و کمک داور اشتباه کرد.

قبل از اینکه کارشناسان داوری گل پرسپولیس را مردود اعلام کنند، محمود فکری نیز از حضور در نشست خبری این بازی خودداری کرد. فکری قبل از بازی گفته بود اشکان خورشیدی، داور این بازی پرسپولیسی است که این اظهارات با واکنش کمیته داوران و کمیته انضباطی نیز همراه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->